Често задавани въпроси (FAQ)
?
Защо фактурата ми няма касов бон?

Ако сте отбелязали, че желаете да Ви бъде издадена фактура за направената от Вас поръчка тя ще бъде изпратена заедно с поръчаната от Вас стока.

Разписката за приет пощенски паричен превод (ППП), която ще ви бъде издадена от куриера, замества касова бележка и може да удостовери направената покупка, съгласно Наредба номер Н-18 от 2006 г, чл. 3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби". Запазете документа удостоверяващ плащането, защото е необходимо да го прикачите към издадената Ви фактура!

?
Колко струва доставката?

Доставката за всички поръчки на стойност над 100 лв. е безплатна. Доставката за поръчки под 100 лв. е на стойност 7.50 лв.

?
Искам да поръчам, но не намирам бутон Добави в количката или Поръчай

В случай, че няма активен бутон за поръчка на даден артикул, това означава, че той не е наличен към момента.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас